Методична розробка практичного заняття № 8
Тема. Техніка штрафного кидка; подвійного
кроку
Курс 4
Спеціальність "Фізичне виховання"
Кількість навчальних
годин 2
I.
Актуальність теми: дана тема удосконалює знання про методику
та техніку виконання вправ з баскетболу.
II.
Навчальні цілі заняття: Закріплювати техніку виконання штрафного
кидка; виконання подвійного кроку та кидка м’ячів на місці та у русі. Удосконалюватись у
двосторонній грі. Розвивати координованість рухів, влучність, силу та
швидкість.
III.
Виховна ціль: виховувати почуття колективізму
IV.
Міждисциплінарна інтеграція
Дисципліна
|
Знати
|
Вміти
|
Охорона праці
|
ПТБ
|
Надавати першу допомогу у разі потреби
|
Рухливі ігри
|
Правила гри
|
Дотримуватись правил гри
|
V.
Зміст теми заняття: підготовчий етап( організація заняття,
розминка); основний етап ( штрафний кидок, подвійний крок; двостороння гра)
заключний етап (проведення РГ, аналіз заняття)
VI.
План та організаційна структура
практичного заняття
№ пп.
|
Основні етапи заняття, їх функції і зміст
|
Навчальні цілі в рівнях засвоєння
|
Методи контролю і навчання
|
Матеріали методичного забезпечення
|
Час у хв.
|
I.
1.
2.
3.
4.
5.
|
Підготовчий етап
Організація заняття
Визначення мети, мотивації
Стройові вправи
Розминка – комплекс ЗРВ
Розминка – комплекс бігових вправ
|
Підготовка до практичної діяльності; засвоєння комплексу ЗРВ
|
Розповідь викладача; показ; імітація
|
План практичного заняття; картка з ЗРВ
|
20
|
II.
1.
2.
3.
4.
5.
|
Основний етап
Повороти:
-
на
місці
-
у
русі
Зупинки:
-
двома
кроками
-
стрибком
Штрафний кидок:
-
двома
знизу
-
двома
зверху
-
однією
зверху
Подвійний крок:
-
без
кидка м’яча у кошик
-
з
кидком м’яча у кошик
Двостороння гра із закріпленням вивчених технічних прийомів
|
Перевірка практичних вмінь і теоретичних знань студентів
|
Практичний показ; пояснення; виконання
|
Ігрова картотека
|
50
|
III .
1.
2.
3
|
Заключний етап
Рухлива гра "Попади у ціль"
Підведення підсумків
Домашнє завдання(виконання вправ на силу)
|
Аналіз і оцінювання практичних вмінь і теоретичних знань
|
Аналіз
|
Ігрова картотека
|
10
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий